PREVENCIA MAČKA 6+

Updated: Jun 1, 2023

Máte doma mačku, ktorá má 6 a viac rokov?

Prvé príznaky starnutia začíname pozorovať medzi 8 až 12 rokom života v závislosti od veľkosti a plemena mačky. Na kvalitu života a dlhovekosť má významný vplyv pravidelná a adekvátna starostlivosť o zdravie. Pravidelné preventívne prehliadky nám umožnia včasný záchyt ochorení ako napríklad nadváha, cukrovka, ochorenie obličiek alebo nádorové ochorenia. Nároky na starostlivosť sa u jednotlivých plemien líšia, či už hovoríme o výžive, alebo starostlivosti on srsť, kožu, zuby. Napríklad britská modrá mačka potrebuje optimálne krmivo, aby sa predchádzalo vzniku obezity, starostlivosť o zuby. U perzskej mačky sa musíme zamerať na zdravotný stav očí, dýchacie cesty, srdce a kvalitu srsti a optimálne trávenie. Pri preventívnej prehliadke vám skontrolujeme kompletný zdravotný stav vašej mačky a zostavíme vám optimálnu starostlivosť zohľadňujúcu špecifické potreby pre vaše plemeno.

Radi by sme vás pozvali do našej veterinárnej ambulancie Super zoo veterina na preventívne vyšetrenie vášho domáceho miláčika. Program je určený pre mačky vo veku 6+

Ako sa objednať?

Dátum a čas preventívnej prehliadky si môžete dohodnúť telefonicky na čísle 0910 430466 alebo e-mailom avion@superzooveterina.sk
Termín prehliadky, ktorý vám vyhovuje si môžete zarezervovať aj sami online prostredníctvom našej webstránky www.superzooveterina.sk
V objednávacom systéme nájdete tento program ako: Prevencia mačka 6+ (60 min.) za zvýhodnenú cenu 140 €

V programe PREVENCIA MAČKA sa zameriame na:

• Kompletné klinické vyšetrenie (60 minút)

• Vyšetrenie krvi (Hematológia, Biochémia, T4 - tyroxín hlavný hormón štítnej žľazy, fruktozamín – stanovenie rizika pre diabetes)

• Vyšetrenie moču a sediment

• USG vyšetrenie močového mechúra a obličiek

Súčasťou preventívnych programov je odber krvi, pred odberom by sa mala dodržať 12h hladovka, ideálne je sa objednať na ráno a prísť na lačno. V rámci prevencie robíme vyšetrenie moču, poprosili by sme vás o prinesenie vzorky moču odobratého do čistej nádoby. Aby sme zaručili dobrú interpretáciu výsledkov nesmie byť vzorka staršia ako 2 hodiny (odobrať tesne pred návštevou ordinácie).

Poznámka: Výsledky vyšetrení krvi a trusu budú spracované do 24 hodín a o nálezoch vás budeme informovať telefonicky na ďalší deň

99 views0 comments